Saturday, December 22, 2007

Aku dan Orb...

Gambar 1


Gambar 2

Gambar ini diambil di rumah kakak kawan aku di Putatan, Sabah. Waktu itu lebih kurang pukul 9.00 malam. Aku ambil gambar ini secara rambang di tempat panggang kambing. Gambar 2 diambil selang baberapa minit selepas aku ambil gambar 1. Perhatikan ada "orb" pada gambar 2. Kalau nak kata itu adalah biasan daripada habuk, kenapa pada gambar 1 tiada? Dan kenapa hanya ada satu sahaja orb?


Gambar 3

Gambar 3 aku ambil lepas aku terkejut bila tgk ada orb kat gambar 2 lepas aku upload gambar tu ke laptop. Sekala lepas ambil gambar tu aku terkejut ada gak orb tu kat dalam gambar. Dekat plak gak tu ngan aku.Seram masa tu. Lepas tu aku ambil beberapa gambar lagi. Tak ada plak. Hairan..... Tak puas hati aku ambil gambar kat beranda aku... Tgk gambar 4 dan 5. Ada.....

Gambar 4

Tak ada apa-apa kan?

Gambar 5

Tgk pada anak panah. yang dekat pasu tergantung tu aku tak pasti adakah itu orb atau bunga kat pasu yang tergantung.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...